14. 10. 2021 ob 19.00, Galerija K18

SobaZaGosteMaribor: Spoznajte rezidenta: Agnieszka Antkowiak in Stefan Głowacki

Vabljene_i na spoznavni večer z aktualnima rezidentoma SobeZaGosteMaribor Agnieszko Antkowiak in Stefanom Głowacki. Poljska umetnika nam bosta predstavila svojo produkcijo in projekt na katerem delata v Mariboru v četrtek, 14. 10. 2021, ob 19. uri, v Galeriji K18.

Raziskava Agnieszke Antkowiak se nanaša na idejo javnega prostora kot mesta pogajanj in diskurza. Ker je internet izpodrinil javno sfero, je izkrivil tudi naš način oblikovanja javnega prostora. Ob tem prehodu se zdi, da so "pogoji uporabe" in druga pojavna okna sodoben ekvivalent starodavnih razprav. Preko sledenja nezavednemu vedenju želi raziskati odvisnosti in vplive med spletno komunikacijo in odnosom do fizične telekomunikacijske infrastrukture.

Agnieszka Antkowiak (1990, Poljska)

je diplomantka fotografije na Univerzi za umetnost v Poznanu na Poljskem (2017) in kulturologije na Univerzi Adama Mickiewicza (2014). Leta 2018 je ustanovila kolektiv ATM skupaj z Anastazijo Pataridze in Marto Szypulsko. V različnih medijih pogosto ustvarja situacije, v katerih občinstvo nehote postane del scenarija. Neposredno okvirjanje ali aktiviranje publike uporablja kot material svojih umetniških del. Nezavedno sodelovanje občinstva uporablja kot medij / epistemični okvir, s katerim razkriva zamegljene mehanizme, ki oblikujejo njihove vsakdanje navade in izkušnje. S takšno metodologijo raziskuje tehnološki vpliv na človekovo nezavedno vedenje in njegovo mobilizacijo znotraj ekonomij pozornosti, vpliva in prisotnosti.

Stefan Głowacki (1994, Poljska)

je diplomant filma, videa, novih medijev in animacije na šoli Umetniškega inštituta v Chicagu, Il, ZDA (2018), s katerim bo Agnieszka sodelovala v okviru rezidence. Njegova primarna področja zanimanja so medijska arheologija, učinki digitalne mediacije na spomin in potencial video iger kot umetniških instrumentov. Z raziskovanjem zmožnosti in omejitev, ki vodijo naše interakcije s tehničnimi podobami, v svoji praksi preoblikuje film in video igre kot umetniške materiale. S pomočjo bajalice se bosta poskušala prebiti skozi mariborsko informacijsko avtocesto. Uporablja kot medij / epistemični okvir, s katerim razkriva zamegljene mehanizme, ki oblikujejo njihove vsakdanje navade in izkušnje. S takšno metodologijo raziskuje tehnološki vpliv na človekovo nezavedno vedenje in njegovo mobilizacijo znotraj ekonomij pozornosti, vpliva in prisotnosti.

Dogodek bo potekal v skladu z veljavnimi ukrepi za zamejitev širjenja virusa Covid-19. Za udeležbo je potrebno izpoljevanje PCT pogoja.

nazaj gor